Tema: Re: Įstatymas dėl dviratininkų
Autorius: markatas
Data: 2019-04-03 11:53:44
Tai reikia atprasti nuo iprocio bandyti iskaityti LED matricos gamintojo
koda sviecianciai lemputei. Pas mane namuose lubose irgi LED lempos
stovi, tai niekam is seimos neakina, bet atsiranda gudruoliu sveciu,
kurie bando apziurineti degancias lemutes (7W Osramai halogeno korpuse),
po to dejuoja, kad tamsu akyse pasidaro

markatas