Tema: Re: Re:Kaip valstybe nustato ar statinys yra nelegalus
Autorius: Master
Data: 2018-05-13 21:28:54
> Jei irengtos plaunamos masinos naftos produktu gaudykles-tada taip. O jei
> plaunant masina, vanduos geriasi i kiemo danga-nevertetu sneket veju apie
> vietine kanalizacija, uz kurios isvezima tamsta sumokate.

As tamstai " dlia asoobenno tupix"  dar karta aiskinu.
Traktorius varvantis tepalais, netersia...
Vaziuoja laukais kuriuos aria ir is kuriu tamsta gal but valgai... cia
naftos nereikia gaudyt...
O mano masina, kuri niekur nevarva, o apdulka vaziuojant zvirkeliu iki mano
sodybos ir as nuplaunu ta zvyra savo kieme i savo drenazo sulini ...man
reiskia reikalingos naftos gaudykles ???
Tamsta esi tada visiskas sistemos zombis...
Nes kalbi visiskas nesamones, nes gal but pats niekada gyvenime su
skuduriuku neplovei savo rankomis apdulkejusios masinos.
Net nebeverta kalbeti...su zombiais...