Tema: Re: Re:Kaip valstybe nustato ar statinys yra nelegalus
Autorius: Master
Data: 2018-05-13 14:17:48
> vienas daugiabutyje siena isgrioves, zada nieko i savo privatu buta
> neisileisti. Kitas baldines plokstes kurendamas nuosavame name-zada
> neisileisti. Trecias masina plaudamas savame kieme zada neisileisti.
> Atsiranda netgi tokiu, kurie zada neleisti patikrinti kokios spalvos
> dizelinis kuras jo nuosavo automobilio bake.
>
> Buna visokiu, vejus snekanciu.........

Sienu griauti be projekto negalima.
Kurenti atliekomis irgi negalima.
Dizelio pyzdinti irgi negalima.

Bat va privati valda yra ginama konstitucijos.
Be savininko sutikimo, jokie pasaliniai bybiai i mano kiema nevaikscios.
Na nebent yra teismo sprendimas.
Taip, kad plaunu masina, nes mano pacio kieme mano pacio vietine
kanalizacija, uz kurios isvezima as moku pinigus.
Nes tie visi bybiai kurie kuria visokias taisykles kurios niekam
nereikalingos, niekaip iki mano kaimo su likusiu gal tik 50 gyventoju, jokiu
tinklu neatvede ir niekada neatves.

Kur ukininkas vaziuoja su varvanciu tepalais traktoriumi laukais ir per
upely, nieko netersia, kur trasas ir chemija pila visur visokiais kiekiais,
kad viskas isdvesia irgi nieko netersia, kur dyzeliai suknisti apsiverte
dumais nieko irgi netersia, o as matote pravaziaves zvirkeliu iki kaimo
plaudamas savo masina kazka tersiu ???   Da posli visi kibeni feni !!!!