Tema: Re: apipiso moteris, kersto planas
Autorius: Lapinas
Data: 2018-04-19 21:32:40
Blet. Tiksliai pasakyta. Ir ne "spaudimo įrankis", o laisvos rankos ir
užtikrintumas tuo momentu, kai atrodo, kad "kelio atgal nėra" leidžia
lengvai geradarį mest per bortą.

Esu panašų variantą matęs pas švogerį: visi sveiko proto požymiai rodė, kad
ji ruošia sau dirvą skyryboms, o anas "apakintas meilės", o tiksliau
kvailys, vykdė jos planą.

Dar yra niuansas: vyras, "kad ir be aukštojo, vis tiek yra vyras C Kazlas",
mes galim pradėt nuo nulio, o jom sunkiau. Už tai jos ir kimba į turtą
visais papais ir lūpom.