Tema: Re: apipiso moteris, kersto planas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-04-17 16:15:28
Ne teisininkas as. Isivaizduoju, kad sudetinga bus, bet lygtais yra
vienas budas. Tau reikia irodyti, kad sodyba buvo pirkta jums gyvenant
kartu ir uz bendras babkes. Va sitoj vietoj jei jos tevas (ir dar geriau
jei dar kas nors) paliudins viska, tai turi sansu bent puse babkiu atgauti.
Nu o del tevo, tai jau rase, kad i banka nuvarot ir viska susitvarkot, o
tada dar ir islaikyma is jos prisiteisiat.