Tema: Re: Tyreju kasta
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-24 11:46:49
skusk prokurorui. Terminas 7 dienos, argumentuok.

P.S Tyrejus irgi reikia uzjausti-isivaizduok, vien pateikiamu pareiskumu ivairove kokia ir visi aiskina savo tiesas, isivaizduodami, kad yra teisus.

P.S.S Tyrejas irase: paskambinus nurodytam pilieciui, kuris itariamas vagyste, isiaiskinta, kad pilietis siuo metu isvaziaves.  Minetas pilietis telefonu patvirtino, kad vagysteje nedalyvavo.
As tyrejo klausiu-kaip supratote, kad butent su nurodytu pilieciu kalbejote, manes apklausoje tai asmens dokumento reikalavote. O tyrejas-taigi skambinau jusu nurodytu tel, tai negi kas kitas galejo pakelt rageli? :)))))