Tema: Re: Nedarbingumo pazymejimas atsisakius gydymo
Autorius: Aras
Data: 2018-03-05 20:37:57
Formaliai sutinku.
Bet būtų adekvatus palyginimas, jei dedant gipsą vienam iš dešimties nuslenka plaukai, vienas iš 100 miršta, ir kiti panašūs šalutiniai poveikiai. Bet tiek to.
Nedarbingumas ne iki mirties, o kiek ten duoda pusmečiui ilgiausiai?

Tai taip išeina, kad tik pirkti paskirtus vaistus ir vaidinti, kad gydaisi? Arba šliaužti keliais pas gydytoją ir maldauti nedarbingumo?