Tema: Re: Nedarbingumo pazymejimas atsisakius gydymo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-05 20:01:29
Laukeme sito klausimo.

O dabar isivaizduok, kad ne vezys, o ranka susilauze. Ir atsisako gydytis,
bet reikalauja moketi nedarbinguma iki mirties. Normalu?

"Aras"  wrote in message news:p7jtpp$1bq$1@trimpas.omnitel.net...

Tai žmogus neturi teisės atsisakyti jam paskirto gydymo? Gal aš nesuprantu
teisėje, bet žmogus ne pažeidžia gydymo kursą, o atsisako tokio, kuris, jo
nuomone, yra per daug pavojingas. Ar vis tiek negali gauti nedarbingumo, kad
ramiai numirtų?