Tema: Re: ar imti laišką nuo duomenų įvesties gr upės?
Autorius: pokemonas
Data: 2018-03-04 11:26:30
emeilus iš manovmi gaunu, bet šiuo atveju tyla. Anksčiau yra buvę, kad
iš mano vmi atėjo emeilas su bauda savaitę prieš ateinant laiškui...

Kol kas sulaukiau antro lapuko su pranešimu apie voką. Tracking numberis
jau kitas.
Žiūrėsim, kas toliau... Turbūt į darbą ateis?
Net keista stebėt, kiek yra vargstama dėl +3.