Tema: Re: ar imti laišką nuo duomenų įvesties gr upės?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-03-02 08:54:17
ANK 611 str.

"Saulius74901"  wrote in message news:p7as1s$3bt$1@trimpas.omnitel.net...

Vakar gavau per VMI pranešimą apie paskirtą baudą.
Pasijungiau į e-policija matau, kad ir protokolas surašytas už viršyjimą,
nurodyta tik vieta, bet ne laikas.
Likau nesupratęs tik vieno, bauda iš karto man, net neklausiant kas vairavo.
Galvoju reik paskambint protokolo autoriui ir paklaust kodėl taip.