Tema: Re: Senele ir banko kortele
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-03 18:42:18
On 2018-02-03 14:50, Anūkas wrote:
> Pagamino bankas nauja kortele o senele negali paeiti, is namu neiseina.
> Kaip
> man paimti ta nauja kortele ir kaip is korteles kad as galeciau paimti
> pinigus ir jai atiduoti? Kaip teisiskai pasielgti?

Reikėjo e.bankininkystėje užsakyti kortelės siuntimą paštu. Jei tas
nepadaryta laiku, tai yra tik du variantai, senelę kažkokiais būdais
nuboginti į banko skyrių ir tuo pačiu ten užsisakyti e.bankininkystę,
jei tas nepadaryta iki šiol, arba vieną kartą ją nugabenti pas notarą
įgaliojimui surašyti.

Abu variantai sprendžia technines problemas, antrasis dar ir teisiškai
būtų visiškai korektiškas.

Taip pat įmanoma pas sunkiai judančius žmones išsikviesti notarą į
namus, bet tai kainuos papildomai.