Tema: Re: Senele ir banko kortele
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-03 15:55:02
Seniau buvo galima atidaryti saskaita dvieju asmenu  vardu. Taciau turesi nusivezt mociute. Zinau konkretu atveji, kai senuka zmones invalido vezimelyje vezesi i banka, idant tas ten parasa padetu. O jam po insulto su desine nepavyko padet parasa, kuris butu panasus i pase esanti. Banko darbuotojai pasiule senuka veztis atgal ir pasikeisti pasa, kuriame parasas jau butu kitoks. Swedbankas.
Moralas: jeigu nebegali padet paraso, tu jau nebe zmogus tarsi.......