Tema: Re: Kasko draudimas ir nepriklausomi ekspertai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-18 19:08:22
Trumpai - jei eisi iki teismo ir eksperto samata ryskiai skirsis darbu
punktais (ne verte) - draudikas apmokes skirtuma ir ekspertizes kaina.

"Nitro"  wrote in message news:p18a0n$jjh$1@trimpas.omnitel.net...

Nesutariu su draudimu del rinkos vertes paskaiciavimo. I grasinimus, kad
samdau nepriklausoma (kuris beje preliminariai man paskaiciavo +30 proc.
vertes) ir verksit jus kruvinom asarom, pradejo pasakot apie kazkoki ju
turima "precedenta", pagal kuri jiems nusispjaut i nepriklausomus.

Permeciau akim keliu draudiku taisykles - yra ten idomiu nuostaty, pagal
kurias lyg ir galetu buti toks precedentas, taciau mano atveju mano
sutarciai taikomose taisyklese nieko panasaus nera. Ypac kas susije su
rinkos vertes (o ne remonto samatos ar pan) nustatymu.

Keletas citatu i? taisykli?:

"Nuostoli, vadovaudamasis TP apziuros aktu ir kitais surinktais dokumentais,
ivertina draudikas. Nuostolis taip pat gali buti nustatomas vadovaujantis
pateiktomis remonto dirbtuviu ar TP tiekejo saskaitomis<...>"

"TP laikoma sunaikinta, jei remontas yra ekonomiskai netikslingas, t.y. kai
remonto islaidos virsija TP vertes nustatytos remiantis  15.1 punkto
nuostatomis ir jos liekanu vertes skirtuma"

15.1 punktas - "negincijama konkrecios tp draudimo suma ir draudimo verte
<..> kiekvienu draudimo apsaugos galiojimo momentu yra laikoma didesne is
siu sumu <...>
--> TP rinkos verte

Mano atveju remonto samatos as kaip ir nelabai ginciju, nors yra ten ka
taisyt - gincas is esmes del rinkos vertes.

Any ideas kas teisus, o kas nelabai? :)