Tema: Re: Del siuksliu
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-30 15:59:37
Siaip jau Lietuvoje iprasta praktika: atsiuncia sutarti el. p. ir jame prierasa, kad tipo nepasirasius, skaitysime, kad pasirasete :) Taip daro ESO siusdama ribu atsakomybes aktus. Grizes gali suzinoti, kad tavo el. skaitiklis, stovejes 30m ant trobos sienos,  iskeltas i kitoje gatves puseje stovincia deže ir tamsta dabar esi atsakingas uz kabeli, einanti po zeme skersai  visu naudojama gatvę :)

Del siuksliu: galioja solidarumo principas-vienas daugiau ju ismeta, kitas maziau. Yra zmoniu, kurie uz siuksles moka daugiabutyje, garazu bendrijoje ir kolektyviniame sode. Ir nesvarbu kuriame is siu objektu si sestadieni uliavojai ir siuksles ismetei.