Tema: Re: Del siuksliu
Autorius: UK
Data: 2017-10-30 14:15:56
> Jei taikoma dvinarė apmokėjimo sistema, t.y. abonentinis mokestis ir
> mokestis už šiukšles, kaip turto savininkas turėsi mokėti abonentinį
> mokesti, kaip ir dujom moki, o pagal deklaruotus gyventojus mokėsi už
> šiukles.

Kai sudarynejau sutarti dujoms ir vandeniui, tada gyvenau ir aisku kad
isvykau, cia jau mano bedos ir jokiu pretenziju neturiu.
Bet kodel privalau sudaryneti kazkokias naujas sutartis, kai ten negyvenu
???
Kai gyvensiu, tada ir sudarysiu...
Kokia cia gali buti saviveikla, kad kazkokia kontora pati sudarys sutarti be
savininko sutikimo, tipo pati su savimi ar su oru, be mano paraso ir uz tai
as tipo dar privalesiu moketi ???
Nesamone !!!
Visi tyli ir visiems gerai ???
Man negerai !
As tokiom nesamonem tikrai priesinsiuosi !!