Tema: Re: esu stebimas, ilga laika
Autorius: marijonas
Data: 2017-10-04 19:35:36
nikki <nikki@nikki.lt> Wrote in message:
> is kur tokios zinios, kad jie sugeba per TOR kazka matyti?
>
> linux ar ne - nesvarbu, nes pvz pas Kedi namuose juk sumontavo iranga? manau ir pas ta vaikina, galejo apsilankyti namuose.

Vienareiksmiai apsilanke. Tik neturi jie techniniu priemoniu
 kiekvienam vatnikui, todel daznai tiesiog palieka zvalgus "ant
 pasiklausymo". Atpazinti galima is to, kad mazeja desru
 saldytuve, sikpopierio, snopavimo uz uzuolaidos ir pan. Reikia
 gerai viska apziureti. Antresoles butinai.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/