Tema: Re: esu stebimas, ilga laika
Autorius: Rrr
Data: 2017-10-04 13:43:41
Nu tai formatini diska, instalini Linuxa, nusiperki VPN servisa kur nors
ir sedi sau laimingas. Duomenys internetu eis sifruoti, o linuxas bet
kokiu atveju bus saugiau, tiek del trojanu, tiek del kitu priezasciu.
Patartina instaliacija ir registracija VPN servisuose daryti ne is namu
ir su jau svariu kompu (po formato).

Pvz:

Linux: https://www.ubuntu.com/desktop

VPN: https://nordvpn.com

Linuxo per akis: Narsymui, darbui su Office failais, nuotrauku ir video
ziurejimui, muzikai. Tinka net jeigu megsti pazaisti koki CS:GO ar
senesnius zaidimus, uztenka instaliuoti Steam ar GoG. Plius, proga
ismokti kazko naujo.