Tema: Re: ?mon?s likvidavimo stabdymas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-10 13:19:37
> Garantija teikia pardavejas. Jei garantijos klausimo neiskilo, tai
>  tu formaliai nesi kreditorius, todel jie gali likviduotis. Aisku
>  ziurint realiai tai cia viskas aisku kam tas likvidavimas - kad
>  pardavejas neturetu taisyti trukumu. Ir garantija ne pagal str, o
>  pagal CK ir statybos istatyma. Jei pardavejo nelieka, pretenzijas
>  reiksciau rangovui.

kyla nuolatos, tai A tai B. Dauguma smulkmenu, bet jau kiek
prikalkuliavau, tai minimum (mano butui) 200EUR butu per pora metu,
neiskaiciuojant tokiu islaidu, kurias sunku isivertint. Pvz santechninio
mazgo problema globali, santechnikos problema lokali, neteisingai
apsildytas garazas, ka turetjo perdaryt, beganti siena katilinej,
varvantis stogas virsutiniam aukste (ne man) ir pan. daug kas chuinia,
bet pats chui ten sutvarkysi, o naujam name organizuot kaimynus su visom
isplaukiancios pasekmem,...

is esmes aisku, kas vyksta, domu, ar imanoma kazkaip savo teises
atstovet. siaip gyvenimo gadint niekam del sporto nesiruosiu.