Tema: Re: ?mon?s likvidavimo stabdymas
Autorius: mantas
Data: 2017-08-10 12:50:29
fenix@w <muilas@ant.muilo> Wrote in message:

> vat sito as ir bijau :(
> realiai man reikia tik atsakymo, kas prisiima ju isipareigojimus.
>
> iki galo matyt nesuprantu, kas teikia garantija pagal STR naujam
> statiniui: gen rangovas, pardavejas/vystytojas, ar tech prieziura?

Garantija teikia pardavejas. Jei garantijos klausimo neiskilo, tai
 tu formaliai nesi kreditorius, todel jie gali likviduotis. Aisku
 ziurint realiai tai cia viskas aisku kam tas likvidavimas - kad
 pardavejas neturetu taisyti trukumu. Ir garantija ne pagal str, o
 pagal CK ir statybos istatyma. Jei pardavejo nelieka, pretenzijas
 reiksciau rangovui.
--
/

----Android NewsGroup Reader----