Tema: Re: girtam darbuotojui - 30.000 kompensacija..
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-24 09:21:43
Ne nu tai realiai aš suprantu, kad nemaža dalis mano įmokos mano "pensijai" yra skirta ten dirbančių vištų išlaikymui. Administravimo mokestis juk neapibrėžtas nei vienu mokesčio įstatymu, yra tik supylimas į fondą, bendrą kiaurą kibirą.

Jei būtų manaip, tai dabartiniams pencinykams būtų nesaldu, jei jie nedirba.

Reziumuojant, dėl sodros man pagrindinė problema yra neskaidrus ir netaupus mano lėšų panaudojimas. Biudžetui mokėdamas kažkodėl nesiparinu, suprantu, reikia mokėti. Gal dėl to, kad naudojuosi gėriais nemaža dalimi (pocija, valdžia, tarnybos). Tačiau su sodra tai eina jie šiknon.

Anyway, laukiu eilinio PVM padidinimo bent jau iki 21-22%, kad patikrinčiau savo spėjimus ir realybės suvokimą.

J.