Tema: Re: girtam darbuotojui - 30.000 kompensacija..
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-04-23 08:11:27
Ant jo nepykstu, jis netgi gavo kaledines dovanas kaip visi dirbantieji musu
imoneje. Kalbu apie sovietine sistema, kai valstybe siekia viska reguliuoti,
net ir darbo santykius. Va rezultatas ju reguliavimo, eilinis pijokelis
vienu atveju prisiteise 30 000 lt, o mano atveju nureketavo sodra ir mane.
Sistema Lietuvoje netikusi, nes valdzioje diletantai. Visu pirma reikia
liberalizuoti darbo santykius, atleisti puse valdininku, sodros meregeliu.
Pastatus parduoti, va tik tada zmoniu sunesti pinigeliai i sodra bus ne taip
stipriai svaistomi. O dabar gaunasi taip, kad as pensija gausiu tik 70 metu,
ligos pasalpos praktiskai irgi nematysiu, tai man geriau butu apsidrausti
Lietuvos draudime ir garantuotai gauti ismoka.