Tema: Re: domeno vardas - 2
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-22 08:52:55
Px mano humoro jausmas. Vat pas kai kuriu tautybiu atstovus jis dar labiau
isvystytas. Sugebejo vienos mazumos mazas atstovas paskambinti ir NURODYTI,
kur ash tureciau nukreipti ju didelio atstovo domena. Kai pasakiau, kad
sutinku, tik paprasiau rastu nurodtyi, kur tureciau nukreipti ir kodel jie
mano, kad ash tai turiu daryti. Gavau isaiskinima - ju nuomone ash
pazeidziau PL  istatymus, nes pries darant nuorodas i lenkiska puslapi ash
turiu gauti jo savininko sutikima. Grieztai ten pas juos...