Tema: Re: domeno vardas - 2
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-17 17:34:29
Susitikimas praejo nuobodziai, abipusio supratimo ir bendrdarbiavimo
plotmeje. Net pasakoti nera ko. Uzrase mano parodymus ir pasake, kad skundo
rasytojui turbut bus liepta kreiptis privataus kaltinimo tvarka. Idomus buvo
tik vienas niuansas. Gyvenu X nuovados teritorijoje, imone registruota Y
nuovados teritorijoje. O issikviete nuovada Z - Zirmunai. Klausiu, kodel
taip idomiai. Pasirodo, jie turi tokia tvarka - kviecia pagal
registratoriaus adresa. O kadangi IV kontora ten kazkur netoli, tai taip ir
gavos. Šudas kazkoks. Sakau, o ka butumet dare, jei puslapis rodytu i koki
Somalio provaideri. Sake, kad siustu prasyma del teisinio bendrdarbiavimo...