Tema: Re: paveldejimo klausimukas
Autorius: SG
Data: 2009-04-20 13:40:03
na o tarkim jie (paveldetojai) atsisako tvarkytis nuosavybes dokus. Kaip
minejau - registru centre bendrasavininkai nurodyti velionis ir as. Ar as
turiu kokiu nors svertu kad priversti zmones susitvarkyti nuosavybes dokus.
Pvz gal paprasyt teismo(?) kad nustatytu tikraji idealios sklypo dalies
savinininka? Gal nelabai aiskiai destau mintis, bet neteisininkas, tai sory
:)
Mano tikslas - kad atsirastu GYVAS bendrasavininkas/ai su kuriais galeciau
toliau derinti perpirkimo, statybu ir kt klausimus. Ar cia kvepia 100 metu
teisminiais procesais...