Tema: Re: paveldejimo klausimukas
Autorius: SG
Data: 2009-04-20 12:29:32
notare susipazinusi su proceso eiga, kuomet vyko turto dalybos tarp vaiku ir
viso likusio turto paveldetojos. Man taip pat rodos, kad kazkas kazko
nedasako, teismo sprendimo pamatyti negaliu, nes visos puses atsisako
parodyti. Pats esu to paveldeto sklypo bendrasavininkis ir nieko negaliu
daryti, nei parduot nei statyt nei atsidalint, nes jie nesugeba/nenori
susitvarkyti nuosavybes popieriu. Pagal registru centro duomenis savininkas
vis dar velionis, tai kaip as is jo sutikima statybai ispesiu :)