Tema: Re: rankinis laikrodis ir garantija
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 11:35:32
Tai nesvarbu, kad nesimaudė, bet jei gamintojas patvirtins, kad galima
maudytis su tuo modeliu, tai jau kaip ir dzin, maudėsi ar nesimaudė, ir
atkris problema įrodinėjimo. Nors aš tiek esu mačius įvairiausių atvėjų, kai
laikrodžiai yra numetami tikrają to žodžio prasme, ir žmogus aiškina, kad
tikrai negalėjo jo sutrenkti, nors  visos detales atsikabinusios, tai te
neįsižeidžia Auris, bet gal jis visgi maudėsi, tik nepamena :)) Buvo man
tokių atvejų, kai pradaro laikrodį, o ten jau net surūdyjusios detales, nors
žmogus sako, kad irgi nesimaudė, aišku ir atsparumas ten 3ATM :)) bet visgi
šioje pozicijoje svarbiau išlaikyti gerus santykius su klientais mums, na
bet čia kita tema jau.
Nu gerai, visgi jei sako, kad nesimaudo, tai patikėsime, kad nesimaudė, nėra
jam tikslo čia mums meluoti :) Tai jei vonioje laikė, tai ten nemaži
temperatūrų svyravimai, gal tai ir galėjo įtakoti, net nežinau,  man įdomu,
tai kokia laikrodžio vertė ir koks modelis?