Tema: Re: rankinis laikrodis ir garantija
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 11:05:48
Manau pirmiausia pasiskambink į vartotojų teises, gal jie galės ką
pakonsultuoti, geriausia būtų jei laikrodį patikrintų nepriklausomas
meistras, visų antrą, bandyk rašyti oficialiems distributoriams, ar tai
tiesiai gamintojams, ir paklausk, kiek realiai tas laikrodis atsparus
drėgmei, ir ar su juo galima maudytis, gal netyčia ir atsakys, tada jau
žinodamas oficialią gamintojo poziciją turės šiokį tokį kozirį. Gali
nerašyti, kad tau jis sugedo, tiesiog apsimesk šlangą norėdamas sužinoti ar
gali pvz. su juo maudytis, o va oficialūs Lietuvos distributoriai nežino
tiksliai, nu sukurpti gali. Aišku, yra tikimybė kad neatsakys. O kur
laikrodis pirktas ir kokia jo vertė, nu ir koks modelis? Turiu patirties su
rankiniais laikrodžiais, tai galiu pasakyti, kad 100 metrų, tai jau yra
tikrai gana atsparus laikrodis ir maudynių jisai neturėtų bijoti. Va, radau
kažkokią lentelę net http://www.laikrodziai.lt/vanduo.html. Bet negaliu
garantuoti 100%, su Candino nesusidūriau,  bet didesnė tikimybė kad tai yra
brokas, ir tiesiog garantinis išsidirbinėja, nes realiai, taisyti tokį
laikrodį = duoti naują, na bet vėlgi, neaišku kiek jis ten pažeistas.