Tema: Re: butas iki vedybu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-15 15:05:46
O kadangi tokio skyriaus vis dar niekur nėra, tai ir klausimas nestovi. :)

Vienas iš pavyzdžių, kurie GALĖTŲ BŪTI skyrybų atveju (jei pvz. dėl abipusės kaltės):
NT vertė, pvz 200,000Lt, buvo 100,000.
iki vedybų dienos sumokėta 10,000Lt. (t.y., 10%);
skyrybų dieną sumokėta 50%, liko 50,000Lt.

Darytina išvada, kad santuokos metu sumokėjai 40,000Lt, kas sudaro 20% dabartinės NT vertės. Tai žmonai kaip minimum priklauso 10% dabartinės NT vertės. (arba 50% nuo visų santuokos metu išleistų pinigų, su sąlyga, kad tie pinigiai nepaveldėti ir negauti dovanų asmenine nuosavybe).

Reziumuojant - tavo alga priklauso abiems jums. Jos alga - irgi abiems. Viską, ką išleidi SAVO naudai - turi pusiau grąžinti žmonai.
Johnas