Tema: Re: Lietuviskas mokesciu administravimas
Autorius: VNO
Data: 2009-04-15 13:33:12
tai vadinasi dulkinimu.
o laiko tempimas, kaip jau rasei, vertinamas delspinigiais.

tad nuo 1.6 mln minusuoki 0.2 mln. minus infliacija ir rezultate valstybe si bei tau uzdirba.
nes jei imti uz pagrinda, kad tie 1.6 mln niekada valstybei nepriklause, tai tie 0.2 mln galima pavadinti uzdarbiu ;)

viskas super kitaip sakant!

VNO