Tema: Re: Darbuotojo nuoma
Autorius: Glebas
Data: 2017-03-08 08:17:21
2017-03-07 18:05, Krivis Krivaitis rašė:
> Tai ne apie laikiną įdarbinimą kalba eina, o apie darbuotojo nuomą, kas,
> aš suprantu, yra du skirtingi dalykai.

Bent jau kiek aš žinau (o galiu ir klysti), tai tokios sąvokos kaip
"darbuotojo nuoma" joks įstatymas nemini, o va laikinasis įdarbinimas
yra aprašytas "Įdarbinimo per laikinojo įdarbinimo įmones" įstatyme:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.399696

> Tau kitas variantas - UAB A vairuotojas vairuoja UAB B sunkvežimį. Pagal
> tave, UAB A išrašo UAB B sąskaitą "vairavimo paslaugos - 5 val."? Čia
> kiti niuansai atsiranda - vairuotojas dokumentus pasirašo krovinio
> pavyzdžiui. Jei jis nedirba, arba nėra išnuomotas UAB B, jis negali ant
> UAB B važtaraščio pasirašyti, nes nėra tam pagrindo. Ar aš visai durnas
> jau?

Su klausimais dėl durnumo tai jau prašyčiau ne pas mane :) Yra čia ir
tos srities ekspertų, gal atsakys :)
Dėl pateikto pavyzdžio - tai konkrečiu atveju aš labiau siūlyčiau
išnuomoti sunkvežimį, o ne kažkokiais būdais paskolinti vairuotoją.

O va jeigu yra pasirašyta sutartis, kad darbuotojas, dirbantis įmonėje
"Švaros sesės" ateis į įmonę "Aaa" nuplauti jų sunkvežimio ir tą darys
kad ir 5 kartus per savaitę, tai asmeniškai aš nematau čia jokio laikino
įdarbinimo ar darbuotojų skolinimo.