Tema: Re: nuomininkas
Autorius: Donatas
Data: 2016-12-15 10:36:54
Ar tikrai sita (4.2.3) sutarties dalis niekine ? ar jos isigaliojimui
butinas teismo sprendimas ?, nes jei yra toks susitarimas, tai
motyvuodamas 4.2.3 punktu nutraukiu sutarti ir man nebesvarbu ar mane
pazista nuomotojas ar ne.

4.	SUTARTIES GALIOJIMO TERMINAS IR NUTRAUKIMO TVARKA
4.1.	Kiekviena sutarties šalis turi teisę nutraukti šią sutartį raštu
įspėjusi apie tai kitą šalį prieš du mėnesius.
4.2.	Nuomotojas turi teisę nutraukti šią sutartį nesilaikant 4.1. punkte
nurodyto įspėjimo termino, jeigu:
4.2.3.	Nuomininkas nemoka nuomos ir kitų mokesčių pagal sutartį;

Donatas