Tema: Re: Daiktu ekspertizes
Autorius: tomasz
Data: 2016-12-08 12:17:51
kokia problema reikia tvarkyti?

-- 

t.
"Vaidas" <a@b.lt> wrote in message news:o284kc$2h2$1@trimpas.omnitel.net...
> On 12/06/2016 10:13 PM, ManXP wrote:
>> Iskviete parduotuves atstova, tas
>> paziurejo ir pasake, kad saldytuvas veikia (t.y. saldo)
> O tu pirkai saldytuva, kuris ne vien tik saldo, bet ir atitinka kitus 
> popieriuose nurodytus parametrus, pvz. triuksmo lygi.
> Bet jo atsakymas zodziu yra beveik niekinis - reikia rastisko.
>
> >Sake parase pretenzija pardavejui, atsakymo nesulauke
> Turi irodyma, kad parase? Pvz. pretenzijos kopija, pasirasyta priemusiojo. 
> Jei ne, tai paprasciau parasyti nauja pretenzija. Ir pretenzijoje nurodyti 
> ko nori, t.y. geriau rasyti prasyma atlikti garantini remonta ar panasiai.
>
> As tai manau vietoj tarnybu kviesciausi to saldytuvo gamintojo serviso 
> atstova. Jiems duodi isigijimo dokumentus, jie sutvarko problema ir 
> nemoki, jei nesi pats kaltas del problemos.
>
> Vaidas
>