Tema: Re: Daiktu ekspertizes
Autorius: ManXP
Data: 2016-12-07 11:24:29
Siunte registruota lygtais.

"Vaidas"  wrote in message news:o284kc$2h2$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/06/2016 10:13 PM, ManXP wrote:
> Iskviete parduotuves atstova, tas
> paziurejo ir pasake, kad saldytuvas veikia (t.y. saldo)
O tu pirkai šaldytuvą, kuris ne vien tik šaldo, bet ir atitinka kitus
popieriuose nurodytus parametrus, pvz. triukšmo lygį.
Bet jo atsakymas žodžiu yra beveik niekinis - reikia raštiško.

>Sake parase pretenzija pardavejui, atsakymo nesulauke
Turi įrodymą, kad parašė? Pvz. pretenzijos kopija, pasirašyta
priėmusiojo. Jei ne, tai paprasčiau parašyti naują pretenziją. Ir
pretenzijoje nurodyti ko nori, t.y. geriau rašyti prašymą atlikti
garantinį remontą ar panašiai.

Aš tai manau vietoj tarnybų kviesčiausi to šaldytuvo gamintojo serviso
atstovą. Jiems duodi įsigijimo dokumentus, jie sutvarko problemą ir
nemoki, jei nesi pats kaltas dėl problemos.

Vaidas