Tema: Re: Ar reikstumete pretenzijas vaiko sporto mokyklai?
Autorius: Robertas
Data: 2016-02-19 11:33:24
Vertinti reikia pries leidziant vaika i tokius burelius, jei leidai
reiskia susitaikei ir su galimom traumom. Jei kazkas is partneriu atliko
kazkoki neleistina veiksma, tai galima bandyti pasalinti ji is to
burelio, kad kitiems nekeltu gresmes, bet ne tasyti treneri po teismus
ir bureli uzdaryti.

p.s. Mano kriksto sunus dziudo anksciau treniravosi, pasakojo, kad teko
keisti bureli, nes treniruociu metu vienas vaikas susilauze ranka
(detaliu nzn, nesigilinau kaip ten ivyko), bet teveliai pradejo sik....
slieku ieskot, tasyti treneri, tai jam teko uzdaryti ta bureli, o
likusiems vaikams ieskotis kur kitur treniruotis.