Tema: Re: Ar reikstumete pretenzijas vaiko sporto mokyklai?
Autorius: tranzoo
Data: 2016-02-19 11:00:45
taip, ir visi turi draudimus. ir uz dziudo uz pora treniruociu per savaite -
moketum ~500 usd

mano pazystama turi jogos studija, tai kas menesu uz viena dalyvautoja
draudimui atsega po beveik 600 usd.

nes ten isvis bezpridelas su teismais - ten sugeba paduot i teisma, kad
saleje uzuolaidos nepakankamai sulaiko saule, ir del to jam galva skauda...