Tema: Re: ilgai nenaudota elektros linija
Autorius: Gintas
Data: 2016-02-18 11:51:26
Sutartis su tinklais , sudaryta velionio vardu YRA. Nieks jos nenutrauke, ja merginos tinkluose mato, tik , kad uz elektra niekas nemoka ir tiek. Troba uzrakinta vis, tad tikrintojai nepatekdavo gal.

Tad ir klausimas: ar jiems pasakyt kad jie kabeli "pamirso", rizikuojant , kad jie paprasciausiai panaikins sutarti ar pirma persirasyt sutarti ant saves (nusinesus nuosavybes dokus) ir tada, po savaites, sutvarkius vidine el instaliacija nustebti, kad elektros IKI SKAITLIUKO ner. Ir pult baksnot i sutarti , sudaryta jau mano vardu.

Del elektros nieko nezinojau. Skaitliukas stovi tvarkingas, pliombos nenuplestos, o kad vidaus el. instaliacija netvarkinga ir neveikia-manes tas negasdina. Taciau jei elektra iki skaitliuko neturi pro kur atbegti-cia jau man finansine problema.