Tema: Re: Nuomininkai ir vaikų darželis
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-16 23:13:42
On 2015-12-16 22:44, Linas Petkevičius wrote:

> Jie turi teise motyvuotai uzgincyti.

T.y. aš nutraukiu jų gyv. vietos deklaravimą kaip savininkas per
e.valdžios vartus, jie gauna pranešimą, jog po 7-ių dienų jų deklaravimo
vieta mano NT adresu bus panaikinta ir jie turės, tarkim, 7-ias dienas
motyvuotam užginčijimui? Ir jei jie to nepadarys, deklaravimas bus
nutrauktas automatiškai? Teisingai supratau?

> Teoriskai, vaikui likus naslaiciu, kol jam nebus paskirta globa (kad ir
> valdsiska), tu jo negali iskelti. jei bijau tkio varianto -
> nepasirasinek, bet IMHO tai paranoja jau.

Ne šito varianto nebijau. Tiesiog čia toks labiau tinginio požiūris į
gyvenimą, siekiant tikslo, kad kuo mažiau judesių tektų daryti
nuomininkams staiga dingus iš akiračio :)