Tema: Re: Nuomininkai ir vaikų darželis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-12-15 16:07:57
Praktiskai problemu jokiu.

"Bronco"  wrote in message news:n4p6j7$fg1$1@trimpas.omnitel.net...

Nuomininkai prašo registruoti juos nuomojamame bute Vilniuje su
mažamečiu vaiku, nes vaiką nori leisti į darželį. Nuomos sutartis
pasirašyta tik metams, tai kažkokių papildomų judesių atlikti visiškai
nesinori... Bet jų problemą aš irgi suprantu.

Gal kas, praktiškai susidūręs su šituo reikalu ir pakomentuotų visus
"povandeninius akmenis", jei tokių yra? T.y. ar neatsirūgtų man tai, jei
jie staiga taptų nemokiais ir nenorėtų kraustytis. T.y. ar tų problemų
dėl registruoto mažamečio vaiko padaugėtų? Nes kad būtų visais atvejais
"smagu", tai aš informuotas :) Thanks.