Tema: Laikrodzio garantinis taisymas
Autorius: Auris
Data: 2008-12-29 11:47:53
Kad nekurinat naujos temos, noriu ishsiaiskinti irgi del pinigu grazinimo uz 
preke:

Turiu toki nepigu laikrodi. Paslidinejau su juo ir jis praleido dregme, ko 
pasekoje liko demiu ant ciferblato ir siaip pradejo stovinet. Kadangi 
laikrodis deklaruoja, kad yra 200m water resist, tai siaip tai turetu buti 
kaip ir garantinis ivykis.

Kaip suprantu, kad galima reikalauti grazinti pinigus uz preke arba pakeisti 
nauja arba taisyti?
Kas nusprendzia ka daryti: pirkejas ar pardavejas?
Ar nekiltu gincu del pingu grazinimo, nes laikrodis jau siaip nusidevejes?
Kokia forma prasyti grazinti pinigus? Registruotu laisku? Iteikti laisva 
forma rasyta prasyma?


"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message 
news:gj8glq$nbp$1@trimpas.omnitel.net...
> Siandien apturejau ginca. Pasirodo bicas turi nauja, is BMS pirkta 
> loptopa, kuris per   tris menesius  nuo pirkimo jau  buvo sugedes 5 
> sykius!!! Ta byloja ir BSM servizo irasai. Bicui sakau-spjauk i barzda 
> jiems ir tegu keicia. Bicas tvirtina-problemos (tame tarpe ir del 
> garantinio keitimo) tarp juridiniu asmenu (loptopas pirktas ant imones) 
> sprendziamos teismo pagalba. Taip jam paaiskino  atseit pats Vartotoju 
> teisiu gynimo Siauliu skyriaus virsininkas ir ..........atsisake padeti. 
> Man tas labai keista, bet bicas musasi i krutine-be teismo niekaip, BMS 
> atseit ta zino ir deda skersa. Na , ne visai skersa-vis taiso ir taiso 
> :))))))))) Ar taip gali buti?