Tema: Re: Del garantinio prekes keitimo
Autorius: Gintas
Data: 2008-12-29 10:50:34
Deja, deja..Po paskutinio pokalbio BMSe, situacija tokia-BMS neatsisako atlikti garantinio remonto, na tai (itariu) ir tvarkys kol garantinis pasibaigs......Tipo , prie rusu -seniau budavo-trys garantiniai gedimai ir keicia, o dabar? Dabar, kiek kartu kiek suges-tiek kartu ir taisys, o kad firma tuo metu kompo neturi-jiems nei motais. Nes istatymas nieko siuo klausimu neapibrezes. Ar teko kam teisme irodinet, kad nedora, kai naujas daiktas genda syki i dvi savaites?