Tema: Re: to T:)
Autorius: Silvano
Data: 2008-12-22 14:17:41
siaip tai baisu :) taip drastiskai ir tokiu sunkiu laikotarpiu visa sistema
isdraskyti...
man atrodo dauguma zmoniu nelabai supranta kas cia bus, nes visi isikande
tos nesamones, atseit GPM mazeja ir nelabai supranta kaip realiai viskas bus
:) noreciau pamatyti sekanciais metais, kam pasijus GPM sumazejimas :)