Tema: Re: turto dalinimas skirybu atveju
Autorius: new
Data: 2008-12-18 11:11:43
as nematau nieko blogo planuoti savo ateiti. esu jaunas, bet pvz
prisiziurejau, kai vienas is dvieju zmoniu likdavo ant laabai didelio ledo.
kad ir artimo giminaicio zmona - puiki moteris buvo, taciau susirgo
alkoholizmu nepagydomai, ir tevas su sunum turejo milijona nervu del turto..

1. tai butu nesazininga zmonos atzvilgiu - mes juk mokesim paskola
kartu(klausimas ar visa ismokesim:)
2. paskolos sutarty parasyta, kad baigtas namas bus registruojamas mano
vardu(tevas laidavo uz tai)
3. paskola namui statyti, bus mokama pvz 30 metu.as esu Gavejas, o zmona -
Laiduotoja. Mes nesame BENDRASKOLIAI
4. sutinku, nes kita 50% dali ivertintu bent 100% daugiau nei tuscia "deze"