Tema: Re: turto dalinimas skirybu atveju
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2008-12-18 10:35:51
1. Jei jau taip planuojama, gal geriau tegu namas lieka tevo nuosavybe ir
tave iraso i testamenta ?
2. Su paskola nelabai asiku. Kaip paskirtis ? Negi bankas dave paskola tevo
namo statymui ?
3. Skyrybu atveju paskolos grazinimas priklausys nuo to, kada ji paimta ir
kokiu tikslu, bei kaip tai apiforminta.
4. Del 75 ir 25. Nebutinai. Nes investicijos antrai pabaigimo daliai, gali
buti neproporcingas pirmajai, gali buti vaikai ir kiti argumentai.