Tema: Re: lengvas k{no su~alojimas
Autorius: CodeC
Data: 2008-12-17 22:08:26
pjezo wrote:
> nebuk toks piktas kaledos arteja...
> o siap tai yra skirtumas tarp tycinio ir netycinio nusikaltimo...

ne piktas. bandziau parodyt kita tavo poziurio puse. ar tycia, ar
netycia, uz tai ka padarei, turi atsakyt. petardas per naujaka irgi visi
vos po koju kitiems meta. irgi netycia akis isdegina. tai ka, nieko
tokio? masina irgi turi buti ne zaislas mazvaikio rankose, kaip dabar
yra daugeliu atveju. o ta sukontroliuot be bausmes kazin ar imanoma.