Tema: Re: lengvas k{no su~alojimas
Autorius: Ash
Data: 2008-12-17 15:07:03
Jeigu teismas priteis man viesuosius darbus arba pinigine bauda, as
busiu idarbintas ne nukentejusios moteriskes labui, bet paremti
linkstancia Lietuvos ekonomika.

Mano atveju, viskas priklauso nuo sitos moteriskes norejimo arba
nenorejimo susitaikyti. Vadinasi, sita moteriske dabar sprendzia ar as
mokesiu bauda Lietuvos biudzetui ar ne, o ne vertina savo zala.

Logine klaida.