Tema: Re: Interneto svetaines savininko atsakomybe ir MAC
Autorius: Mao Dze Dun
Data: 2008-11-07 13:31:22
Istikruju kolkas neprivalai rinkti nei MAC, nei IP (istatymai neipareigoja).
Bet jeigu prie kiekvieno posto rodys parasiusio IP adresa bei laika
(geriausiai sekundes tikslumu, kadangi dalys parasiusiu sedes uz routeriu,
juos paskui cyberiai bandys isristi is ISP logu pagal prisijungimus prie
tavo puslapio IP adreso tam tikru laiku.) - tu issigelbesi nuo durnu
policijos paklausimu (gal ne nuo visu, bet nuo daugumos), kas paliko tam
tikra nesamone.