Tema: Re: Interneto svetaines savininko atsakomybe ir MAC
Autorius: Levas
Data: 2008-11-05 19:04:53
o kam to MAC? Gi IP irgi gerai. IP nuves iki ISP, o toliau iki savininko. O jei prasides kokie proxiai... nu galima proxius ir atpjauti ir neaptarnauti.
Siaip, labai padejo IP adresu dejimas forume prie kiekvieno posto. Patys skaitytojai labai greitai "atrisha" visokius iskrypelius ir nebereaguoja i ju komentarus. O dar ir moderatoriai turi IP BAN galimybe.

--
Bye, Levas