Tema: Re: Koks yra TEO LAN ir šviesol. planų upload'as? 10Mbps?
Autorius: YZF
Data: 2008-10-29 11:30:32
Jo ten visishkos duros sedi :)))

As anksciau dar kazkada skambinau, sakau koks bus uploadas DSL Premium
planui. Ji man - 10mbps. Sakau cia downloadas toks, o koks uploadas. Ji - nu
10mbps, kaip ir down taip ir up 10mbps.

Sakau tu durne baik svaigti, ir pasiklausk zinanciu. Ji ten ilgai spyriojosi
kol galiausiai pasiklause ir perdave man: 1mbps (tokiu tyliu nykiu balseliu)
:))