Tema: Re: Koks yra TEO LAN ir šviesol. planų upload'as?
Autorius: bullka
Data: 2008-10-29 10:07:03
Na kaip visada Zebra žinovai savam stiliuje :)

"OPERATORĖ: Greitis žinokite yra pakankamas
AŠ: Koks?
O: 100Mbps
AŠ: Tai čia parsisiuntimo, o išsiuntimo?
O: Žinokite tikrai pakankamas.. filmai per kelias minutes parsiųs. Muzika - visai sekundžių reikalas.
AŠ: Man išsiuntimo (arba upload angliškai) reikia, o ne parsisiuntimo (download).
O: Aaaa.. nuu.. jooo.. hmmm.. eee...
ir t.t.

Po to buvo sujungimai su labiau techniniu personalu, su verslo klientų aptarnavimo centru ir t.t., prasidėjo visokie svaigimai apie TG ir t.t. ir pan.

Ir niekas net nesigaudo kas tai yra.
Graudu.

:)))))