Tema: Re: Q: Zebra Premium Plius sviesolaidis. Atsiliepimai
Autorius: Simas J
Data: 2008-10-10 12:36:00
On Fri, 10 Oct 2008 01:36:28 +0300, "Warlock_72"
<anatolee.magistras@gmail.com> wrote:

>įdomi istorija. Šiaip jau, namas naujas, ir man sakė, jog optinis kabelis
>tikrai yra įvestas (kaip ten yra iš tikrųjų, velnias žino, nežinau kaip
>patikrinti mechaniškai). Iš kitos pusės, jei matysiu jog man siūlo tipo ai,
>tipo čia laikinai dsl - tada jau tikrai pasiųsiu juos kuo toliau. O ir namas
>toks blin padalytas, tik Vinita ir Teo, kitų provaiderių nors tu ką,
>neprileidžia. Kalbėjau su Vianet, kur praktiškai visą Pilaitės rajoną
>aptarnauja, tai jie sakė, jog monopolija ir negali man įvesti jų interneto.
> [...]

aš pats naudoju vinitą ir galiu pasakyti, kad Vinita visai neblogas
pasirinkimas - stabilus ir patikimas internetas, kiek žada, tiek ir
duodą (netgi į užsienį; netgi piko metu). Taip kad čia dar klausimas
kas geriau :) jei vis tik apsisręsi imti TEO optiką, tai imk iš manęs
:)

simasj@gmail.com